Հայկ Սմբատյան - Բռնության առաջացման պատճառները և կանխարգելման մեխանիզմները ՀՀ միջնակարգ կրթության ոլորտում

Հե­տա­զո­տութ­յամբ փորձ է ար­վում բա­ցա­հայ­տել միջ­նակարգ կրթութ­յան ո­լոր­տում բռնութ­յան ա­ռա­ջաց­ման պատճառ­նե­րը, դրսևոր­ման ձևե­րը, բռնութ­յան սուբ­յեկտ­ներն ու օբ­յեկտ­նե­րը, ինչ­պես նաև հետ­ևանք­ներն ու կան­խար­գելման մե­խա­նիզմ­նե­րը։ Հե­տա­զո­տութ­յունն ի­րա­կա­նաց­վել է «հիմ­նա­վոր­ված տե­սութ­յուն» մե­թո­դա­բա­նութ­յան կի­րառմամբ։ Մե­թո­դա­բա­նութ­յու­նը հնա­րա­վո­րութ­յուն է տա­լիս փոք­րա­թիվ, սա­կայն խոր­քա­յին հար­ցազ­րույց­նե­րի մի­ջոցով լայն պատ­կե­րա­ցում կազ­մել դպրո­ցա­կան բռնութ­յան դրսևոր­ման գոր­ծըն­թա­ցի, դրա տար­րե­րի և հիմ­նա­կան դերա­կա­տար­նե­րի մա­սին։ Եր­ևա­նի միջ­նա­կարգ դպրոց­նե­րի յոթ ա­շա­կերտ­ի հետ անց­կաց­ված խո­րին հար­ցազ­րույց­նե­րի արդ­յուն­քում հե­տա­զո­տութ­յու­նը վեր­լու­ծում է դպրո­ցա­կան բռնութ­յան ա­ռանձ­նա­հատ­կութ­յուն­նե­րը հենց ա­շա­կերտ­ների աչ­քե­րով։

Բռնության մշակույթը Հայաստանում գիրքն ամբողջությամբ հասանելի է այստեղ։