Սահմանադրական դատարանի համար վիզուալ ուղեցույց (brandbook) և մուլտիմեդիա նյութեր արտադրելու նպատակով հայտեր ներկայացնելու առաջարկ

CC_Visibility

CC_Logos

Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանի համար վիզուալ ուղեցույց (brandbook) և մուլտիմեդիա նյութեր արտադրելու նպատակով

հայտեր ներկայացնելու առաջարկ

10 նոյեմբերի 2021 թ.

Եվրասիա համագործակցություն հիմնադրամը (ԵՀՀ) Հայաստանի Հանրապետության սահմանադրական դատարանի (ՍԴ) համար վիզուալ ուղեցույցի (brandbook) և գործունեության վերաբերյալ մուլտիմեդիա նյութեր պատրաստելու նպատակով համագործակցության է հրավիրում մարքեթինգային, գովազդային կամ հարակից ոլորտների կազմակերպությունների։

  1.  Ծառայության նպատակը և նկարագրությունը

2021 թ․ սեպտեմբերին մեկնարկեց ՍԴ հաղորդակցության ռազմավարության և զանգվածային լրատվամիջոցների հետ հարաբերվելու կարողությունների զարգացման ծրագիրը, որն իրականացնում է ԵՀՀ-ն՝ Հայաստանի Հանրապետությունում Նիդերլանդների Թագավորության դեսպանատան աջակցությամբ։

Ծրագրի նպատակներն են նպաստել ՍԴ-ի նկատմամբ հանրային վստահության աճին, կատարելագործել Բարձր դատարանի հանրային հաղորդակցության ռազմավարությունն ու գործիքները։ 

Սույն ծրագրի շրջանակներում, ի թիվս այլ գործողությունների, նախատեսվում է Սահմանադրական դատարանի և մասնագիտացված կազմակերպության հետ համագործակցությամբ՝

  • Սույն ծրագրի շրջանակներում, ի թիվս այլ գործողությունների, նախատեսվում է Սահմանադրական դատարանի և մասնագիտացված կազմակերպության հետ համագործակցությամբ՝
  • ստեղծել ՍԴ վիզուալ ուղեցույցը (brandbook), որը կհամապատասխանի Բարձր դատարանի արդեն գոյություն ունեցող մոտեցումներին ու առկա կազմակերպչական պահանջներին.
  • ձևավորել վիզուալ ուղեցույցից  բխող հաղորդակցական գործիքներ, այդ թվում.
    • սոցիալական մեդիայում ՍԴ հարթակների համար (FB/Twitter/Instagram) նախատեսված հաղորդակցական կաղապարներ (templates).
    • ՍԴ առցանց տեղեկագրի համար նախատեսված կաղապարներ (օրինակ՝ MailChimp հարթակում).
    • մշակել ՍԴ աշխատանքի մասին պատմող 5 առցանց ուղեցույցների և տեղակագրերի ոճը․
  • արտադրել ՍԴ գործառույթների մասին պատմող առնվազն 8 վիզուալ նյութ, որոնք պետք է անդրադառնան հետևյալ թեմաների.
  1. ՍԴ լիազորություններն ու իրավասությունը
  2. Ո՞ր դեպքում է  կարող ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձը դիմել Սահմանադրական դատարան.
  3. ՍԴ դիմելու կարգը. ինչպիսի՞ պահանջներ են ներկայացվում դիմումին, և ի՞նչ նյութեր են դրան կցվում.
  4. Ո՞վ կարող է ներկայացնել կողմին Սահմանադրական դատարանում.
  5. Սահմանադրական դատարանում անհատական դիմում ներկայացնելիս ի՞նչ դրույքաչափով է գանձվում պետական տուրքը: Արդյո՞ք անհատական դիմում ներկայացնելու պարագայում հնարավոր է միջնորդել պետական տուրքի վճարումից ազատելու մասին.
  6. Ի՞նչ ժամկետներ են նախատեսված Սահմանադրական դատարանում գործերի քննության համար.
  7. ՍԴ որոշումները և դրանց իրավական հետևանքները.
  8. ՍԴ միջազգային գործունեություն։

Վիզուալ նյութերի ծավալը չպիտի գերազանցի 1 րոպեն:

2․ Ժամանակացույցը և բյուջեն

Միջոցառում

Ժամկետ

Քննարկումներ ՍԴ աշխատակազմի և ԵՀՀ-ի հետ վիզուալ ուղեցույցի ստեղծման վերաբերյալ

15 դեկտեմբերի 2021 թ.

Վիզուալ նյութերի սցենարների քննարկում ՍԴ աշխատակազմի և ԵՀՀ հետ, սցենարների հաստատում

25 դեկտեմբերի 2021 թ.

Վիզուալ ուղեցույցի առաջին նախագծի ներկայացում

25 հունվարի 2022 թ.

Սոցիալական մեդիայի համար նախատեսված և այլ կաղապարների ներկայացում

10 փետրվարի 2022 թ.

Վիզուալ նյութերի առաջին նախագծերի ցուցադրություն

20 փետրվարի 2022 թ.

Վիզուալ ուղեցույցի վերջնական տարբերակի ներկայացում

25 փետրվարի 2022 թ.
Վիզուալ նյութերի վերջնական տարբերակների ներկայացում 25 մարտի 2022 թ.

Մրցույթի մասնակցության պարտադիր պայմաններ.

  • Մարքեթինգի, գովազդի կամ հարակից ոլորտում աշխատանքային փորձ և պորտֆոլիո.
  • Վիզուալ/մուլտիմեդիա նյութերի արտադրման համապատասխան փորձ.
  • Նախագծեր իրականացնելու փորձը կդիտարկվի որպես առավելություն.
  • Պետական հաստատությունների և/կամ միջազգային և/կամ ոչ կառավարական կազմակերպությունների հետ համագործակցության դրական փորձը կդիտարկվի որպես մրցակցային առավելություն.
  • Սահմանադրական դատարանի գործառույթների իմացությունը կդիտարկվի որպես առավելություն։

Դիմելու կարգը և ընտրությունը

Մրցույթին ներկայացվող առաջարկի փաթեթը պիտի ընդգրկի.

  1. Մրցույթին դիմող կազմակերպության համառոտ նկարագիրը և հիմնական աշխատակիցների կենսագրականները (CV).
  2. Կազմակերպության պորտֆոլիոն` ներառյալ մուլտիմեդիա նյութերը.
  3. Սույն աշխատանքը կատարելու համառոտ հայտ, որը կպարունակի հետևյալ կետերը.
    • Վիզուալ լուծումների առաջարկներ ՍԴ սոցիալական մեդիա հարթակների համար (1-2 տարբերակ).
    • ՍԴ մասին պատմող վիզուալ/մուլտիմեդիա նյութի առաջարկություն (ոչ ավելի քան 1800 նիշ).
  4. Բյուջե:

Առավելություն կտրվի նորարարական մոտեցումներին և առաջարկներին։ Հայտերը անհրաժեշտ է ներկայացնել էլեկտրոնային տարբերակով՝ վերը նշված փաստաթղթերը ուղարկելով [email protected] էլ. փոստին՝ թեմայի դաշտում նշելով՝ CC_Visibility

Հայտերի ընդունման վերջնաժամկետը 2021 թվականի դեկտեմբերի 3-ն է։

Ընտրված կազմակերպությունները կհրավիրվեն ՍԴ աշխատակազմի և ԵՀՀ ծրագրային պատասխանատուների հետ քննարկման։ Հաղթող կազմակերպությունը կհայտարարվի մինչև ս․թ․ դեկտեմբերի 10-ը։

Հարցերի դեպքում խնդրում ենք դիմել ԵՀՀ ծրագրի աշխատակից Դիանա Շահբազյանին (+374 98) 512653 հեռախոսահամարով։